onsdag 29 februari 2012

Modernt shabby-chic golv

Idag när jag kollade runt på nätet kom jag in på  Tarkett golv och fick se ett
jättefint laminat golv "lamin art painted white 832" ser åldrat ut i tydlig ådring
finns i färgerna vit, svart och grå. Och jag fastnade ju direkt så nu vet jag
vilket golv jag vill ha i köket, hoppas bara det funkar med ett sånt på vårat
knöliga gamla golv. Laminat golv är ju känt för att vara slitstarkt och praktiskt
och ska ju passa i det flesta miljöer, just detta var ju ett bra alternativ till
riktigt trägolv. Jag tror det skulle vara riktigt hot med ett shabby-chic golv i
laminat, ett helt perfekt golv till ett hem i lantlig shabby-chic anda.

Här är lite inspirations bilder från Tarketts laminatgolv som jag önskar mig.































Precis så som den slitna looken ska vara.










Inga kommentarer: