tisdag 14 augusti 2012

Snart är sommaren över

Ja sommaren börjar gå mot sitt slut lite sorgligt men man saknar den inte så
våldsamt mycket med tanke på hur vädret varit, hade man fått den dos
D- vitamin man behövt och varma härliga dagar så skulle man längta mer
att den fått stannat kvar längre. Men, men nästa sommar kanske blir bättre
får hoppas på det. Här är ett rum med en lösning som jag gillade, dom har
satt en hel rad med vanliga skåp typ köksskåp på väggen i olika höjd det
gjorde ju intrycket genast bättre, ur förvaringssynpunkt med gott om utrymme,
samt lägg märke till hyllan som sitter mot soffan i foto två, en perfekt skrivplats
att kunna sitta där bakom och göra klart sitt arbete på datan utan att för den
skull missa sitt absoluta favorit program bara för att man inte hunnit riktigt
klart med jobbet än. Jag tyckte det var en bra lösning om man har lite plats
bakom soffan som ändå inte brukar komma till så mycket användning ändå.















                                                                                                      














Ja, ibland förundras man över enkla, snabba lösningar som är riktigt bra
faktiskt. Ja, jag hoppas jag är igång igen nu då med bloggen och att ni
vill vara med framöver hösten med mig, och jag hoppas ni gärna säger
vad ni tycker i en kommentar för det blir så mycket roligare och lägga
ner tid på bloggandet om man får veta vad ni tycker ibland också om
det ni ser, kanske undrar ni över nåt så fråga gärna, det tycker jag
skulle vara roligt om ni ville delge mig. Hoppas eran sommar varit bra
och att ni haft det skönt på semestern ! synd bara att den går alldeles
för fort för min smak, för jag älskar sommaren bäst !!!

 ........Tjiing ! på er så hörs vi imorron igen !

Inga kommentarer: