fredag 24 augusti 2012

Sooo Beautiful

Som jag sa i tidigare inlägg så är trä min passion, skapat av naturens eget
material. Naturmaterial känns helt rätt ! Jag gillar personligen att man vågar
att ha det man mår bra av, jag gillar ju som sagt och skapa själv, återanvända
 och plocka in naturen det är lite glamour för mig det går att göra så mycket
fint av naturens eget material och det är en inspirationskälla att ha och använda
i inredningssamanhang. Lite inspirerande bilder och vila ögat på en stund är
härligt inspirerande, hittade dom här fina hos Elle Decor Espana
































































































































































Sköna foton att titta på ! and many natural elements have been included...
.......I Love It  !!!!!!

Inga kommentarer: