torsdag 8 november 2012

Stylad mat gott för öga och mage

Sorry ! om jag varit försvunnen härifrån men jag har inte kommit in på inlägg
så jag kunnat skriva nåt, jag har funderat och prövat vad kan felet vara. men
så prövade jag en annan data och där kom helt andra meddelanden upp, som
att jag skulle verifiera mitt google-konto plus mailadressen och nu har jag gjort
det och nu funkar bloggen igen skönt ! mycket man ska hålla reda på för att det
ska funka riktigt men då man kommer på det är det simplaste saken i världen
såklart ! ja men då kan jag ju skriva igen då jag har saknat det lite och vart
irriterad när det plötsligt slog stopp här, tur det går att fixa fort. Hoppas ni inte
tappat mitt förtroende nu tack vare detta missöde utan vill fortsätta och hänga här !

När man tappar både fantasi och lusten till middagen att komma på nåt att laga
då är datan ett bra hjälpmedel att finna inspirationen till en god middag idag hittade
jag till Linda Lundgrens portfolio hon är matstylist, skribent och kock och har
under åren gjort produktioner till Femina, Arla,TV 4, Findus, Lättlagat m.fl och
gör många fina inspirerande matbilder, och bara genom att titta på hennes bilder
blir man salig över hur fina dom är men även samtidigt så blir man såå hungrig
över att se allt gott hon fotat. Visar nedan lite inspirerande matbilder hon tagit !

Man kan nog inte neka till att man blir hungrig av att titta på dessa fina bilder
det vattnas i munnen och den härliga inspirationen man känner av att titta...!
























Inga kommentarer: