torsdag 31 januari 2013

Förkylningen börjar ge sig !!!














Jamen nu börjar man så sakteliga komma tillbaka från den elaka förkylningen
som jag haft några dagar med 39,6 i feber, inte kunnat äta och inte orkat med
och gjort annat helt enkelt, men nu är det bättre men inte bra, retsam hosta och
trötthet sitter kvar men 37,9 idag gör att man orkar vara uppe och fixa allafall,
så det går mot ett bättre mående det känns bra. Ja bloggen har ju fått varit
utsatt för detta fenomen med att inget blivit skrivet, men jag är som sagt påväg
att fixa det med. Tänkte bara in och ge rapport på mitt tillstånd idag så ni vet
hur det ligger till här så hoppas jag ni vill kika in i morgon med och läsa ett nytt
inlägg skrivet av mig, här för dig. På återseende i morgon då hoppas ni hänger me' !!












Inga kommentarer: