tisdag 8 januari 2013

Nya tag

Ja nu var det längesen jag var in för att skriva, hela julen och nyår har
gått och vi är inne på andra veckan på nya året redan. Vi for till Åre
över jul och då lämnade jag datan hemma så det blev inte att jag
kunde blogga över julen, när vi kom hem har lite annat kommit i
vägen vi har dels haft två omgångar magsjuka i familjen. Men nu har
skolan börjat och den vanliga vardagen har tagit fart när alla helger
lämnas bakom en så kan man börja med en nystart på det nya året
med bloggen igen ! kanske ska man ta det som en mjukstart på det
som varit och gå in lite mer seriöst nu då och hoppas att inte så
mycket annat ska komma och störa under året. Ja jag har inget jobb
än så det bekrymret har jag givetvis kvar än men bara jag får som
jag vill med arbetsförmedlingen så ska det nog lösa sig det med. Jag
bloggar mest inom det som faller mig in men min svaghet sitter i
inredning och vardagsbetraktelser så jag ängnar bloggen mest
till det. I mitt inredningsintresse gillar jag att skriva om inredning,
och det som snurrar runt mig i min vardag kan komma i kläm
ibland på bloggen då inredningsbiten tar över men jag ska försöka
få med mitt och mig själv lite mer under året. I morgon startar jag
med trend 2013 i mitt första inredningsinlägg tänkte göra en inblick
i vad som komma skall under året i inredning lite vad man kanske
kan fånga till sitt eget hem !!!

Ha en fortsatt bra dag ! så ses vi i morgon igen... Tjiiing.













Inga kommentarer: