tisdag 5 februari 2013

Lite vårtapet

Vårens tapeter ! ja jag har sagt det förut tror jag att jag gillar att måla bättre än
att sätta upp tapeter, dels för att det är enklare om man vill byta färg sen, bara
att måla över, än att man ska karva och slita ner tapeter och spackla och... nää
måla gillar jag ! kom in på rustas nya vårtapeter på nätet och dom går i en
industriell känsla, rustikt, och metallic, som jag som inte vill ha dom på väggen
så gillas dom för att dom skulle sitta fint på en byrå, en tavla, ja nåt annat som
kan komma på tapeten att sätta en tapet på helt enkelt, jag gillar att klä in andra
prylar med tapeter för det blir en helt annan finisch på prylen som får en sån
beklädnad, gammalt blir till nytt, det är riktigt snyggt alternativ ! Här är lite
prov på rustas tapeter, skulle kunna tänka mig att klä in nåt med dom i vår.




















































Rusta samarbetar med etablerade designers och tapeterna tillverkas i Europas
bästa fabriker. Tackvare att det inte är några mellanhänder så kan dom pressa
priserna rejält. Så moderna snyggt designade tapeter till bra pris alltså, låter
bra när man vill göra nåt snyggt till ett bra pris och ändå hålla sig trendig !!

Ha en fortsatt bra Tisdag ALLA där ute för det ska jag ha ! / Tjiiiing !!!

Inga kommentarer: