tisdag 19 februari 2013

Magazinebox klar

Jag läser en hel del inredningstidningar och inspireras det är så inspererande och
härlig avkoppling att sätta sig en en stund och bläddra igenom en tidning, ja jag
njuter när jag får läsa dom. Men det blir också en hel hög på tidningar att spara
på för lämna till tidningsinsamlingen gör jag ju inte med såna tidningar dom är
ju för det första svindyr att köpa och för det andra så är det roligt att gå tillbaka
och kolla lite då och då under årets gång man glömmer ju en del faktiskt. Så jag
behövde nånstans att ha dom så jag var i lördags tvungen att ta tag i alla
tidningar och få dom på ett ställe, så en låda av nåt slag skulle vara bra och då
måste jag ju göra en själv för att få den som man vill ha den, så då snickrade jag
en i lördags och målade och textade på den, och jag  tycker det vart suveränt
bra och snyggt sätt att förvara dom på, så nu kan jag fylla på den eftersom och
även bläddra och hitta nåt kul då jag vill läsa och inspireras en stund, toppenbra !




















































Så, så vart den jag är riktigt nöjd med resultatet, Ha en fortsatt fin kväll
alla som vill läsa min blogg, ni får gärna kommentera eller fråga om ni
undrar nåt, eller lämna en länk till eran blogg om ni har nån så jag kan
kika in till er det skulle vara intressant och kul ! På återseende i morgon
igen......Tjjiiiing på er .

Inga kommentarer: