onsdag 20 mars 2013

Kategorier fixade


Idag har jag fixat bloggen igen, det ärju fortfarande lite mixter kvar här och där,
så idag fixa jag kategorier ( rubriker) så det är lättare att hitta om man bara är
intresserad av nåt visst ämne, så kan man nu gå in under den kategorin, och
slippa leta igenom allt. Ska nån dag stoppa in en sökruta också fall det är ett
visst ord man vill söka på igenom bloggen också bra att ha.

Men jag skulle bli så glad om nån av er som läser min blogg ville kommentera
om ni tycker det vart bättre nu att hitta och mer överskådligt, snälla ni lämna
en sign under kommentarer längst ner efter inlägget, det skulle stärka mig att
få känna mig mer motiverad att skriva, jag älskar faktiskt att skriva i bloggen,
men det är så mycket roligare om nån peppar eller tycker nånting nån gång om
det man skriver, eller länka till er egen blogg om ni har en så jag får läsa om
dig och ditt bloggande, det skulle vara kul.










Inga kommentarer: