onsdag 17 april 2013

Fullt upp

Lite mycket nu som snurrar på jobb fronten, igår var jag på anställningsintervju
på vården, lät ju bra men det är ju inget som jag vill engagera mig i resten av
mitt liv, men i vården finns alltid jobb så skulle det knipa så vet man vart man
kan vända sig. Jag väntar också på att få komma på ett annat företag men
där var tjejen som skulle ta emot mig den här veckan sjuk så jag vääääntar !
Sen har jag ju mitt brinnande intresse i återbruk så jag har även varit på
kommun och hört mig för om deras syn och jag fick väldigt bra respons,
väntar på en tjej som ska ringa även därifrån. Så det vart mycket vänta, men
den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.


















Ha en fortsatt GLAD onsdag ! .....ALLA som läser min blogg !
Är det ingen som själv skriver om inredning och dylikt som vill
delge sig sin blogg till mig, det skulle vara kul, gör gärna det
om du har en blogg..., så får jag lära känna din bloggvärld lite mer.!

Inga kommentarer: