måndag 29 april 2013

Kall helg gav fynd

Måndag igen och ny vecka och fortfarande kallt, i helgen har det varit grr kallt
ute blåst och snöflingor har dalat sakta ner från himlen, det vart en shopping
tur istället för att vara ute, ja mannen har ju så klart stått vid vedhögen korta
stunder men även där var det kallt. Jag köpte två pallar jag tänkte måla då
när lusten faller in, man kan ju ha dom som pall och sitta på eller en blomma
på eller vid fåtöljen med en hög inredningstidningar, ja det finns användning
för dom, men jag skulle vilja ha en annan färg iallafall.! Sen hitta jag en trälåda
som jag såklart inte kunde låta bli att köpa såg den ju genast i en annan färg,
så det var bara att slå till, och vad jag ska ha i den har jag inte bestämt men
jag kommer säkert på nåt att ha i den.



































Ha en fortsatt bra måndag och ny start av veckan / Tjiiiing på er...!!

Inga kommentarer: