torsdag 25 april 2013

Ljusa tider

Häääärligt det är nu med ljusa kvällar så man hinner så mycket mer än då de
blir kolsvart klockan tre på eftermiddagen. Nä nu känns kvällarna långa och
sköna. Igår hann vi med att promenera 9 km och det var en skön promenad
med sol och lite vind, tänkte faktiskt fortsätta att gå varje kväll nu framöver,
och se vad det kan ge, hoppas på det bästa ! Ja nog längtar man nu efter
värme och sol så all blöta kan torka upp, få njuta sommar och sol och ta
tag i alla planerade projekt som ska bli av, jag bara väntar värme nuuuu !
Sonen har dragit igång säsongen redan med att köra fyrhjuling, men det är
väldans blöt och lerigt så han ser ut som en riktig lergubbe när han kommer
in från en tur, men det är ju så kul, så jag får bjuda på leriga kläder och
tvätta dom först när det torkat tror jag för före det är det ingen mening.

Nu ska jag ta och gå och fortsätta måla lite lådor som jag snickrat ihop,
igår kväll, det är min inspirerande dag idag då jag bara har sån lust att
vräka mig över alla prylar jag vill snickra på en gång genast, men man
får lära sig att ta en sak i taget, men det är svårt när man har ett sånt
brinnande intresse.

Ha en fortsatt bra dag Alla och en var som läser min blogg, det är så kul
att just du vill läsa om mig och mitt pysslande, det gillar jag ! det roligaste
vore förstås om nån kunde ge mig vad ni tycker om bloggen, så vore det
lättare att känna ännu mer inspiration, för skriva är det bästa som finns !!


Inga kommentarer: