måndag 24 juni 2013

Dagens fynd

Hoppas ni haft en underbar midsommar allihopa även om vädret var lite
upp och ner, ena minuten var det solsken nästa var kolsvart på himlen,
men det var ändå en skön midsommar. Vi var i stugan och andades in
lugn och fridfullhet, vi har mer snickeri kvar på utbyggnaden men inte i
midsommar då tog vi och lade bort skruvdragaren och sågen och tog
bara dagen som den kom. såå skönt var det !! Idag har man faktiskt
gjort ett dagens fynd på loppis ett hålslag som man ordinarie pris får
ge uppemot 400 kr ibland mer gav jag idag 30 kr för, det måste man
ändå få kalla riktigt bra fynd, jag har alltid velat haft ett men dom har
varit så dyr, man minns man saknade från skoltiden och vart irriterad
över att dom kan ta 30 papper i taget och göra hål medans ett vanligt
man har hemma tar bara ett, man försökte pressa in papper i det man
hade hemma men det gick ju inte såå bra direkt, men nu har jag ett
äntligen i mina ägor.

 Ha en fortsatt bra måndagskväll ! så är jag åter imorgon igen / kram

Inga kommentarer: