tisdag 4 juni 2013

Ölburkar att återbruka

Det finns mycket man kan återvinna men som inte alla kanske går och har i
tanken, det mest konstiga, det man inte tror skulle vara möjligt, det man inte
skulle kunna tänka sig att ödsla tid på att fixa till, och framför allt man spar på
miljön och energin i vår redan utsatta värld ett miljötänk värt att bevara. Ja igår
satt jag och klippte sönder ölburkar, ja det är inte många som tror på en när
man säger att man gillar tomma ölburkar,..haha ! klart att innehållet är bra det
med, men just till det jag skulle ha burkarna till så vill jag att dom skulle vara
tom först. Jag har en ide jag ska ha dom till men jag vill göra klart den först
innan ni får se den, så håll ut ! Här är högen jag fixa igår, och ja det är inte jag
som druckit ur alla heller, men vart nöjd med högen jag fick till och det var
viktigast i detta projekt jag tänkt göra.


















En fin hög att bevara till återbruk minsann...! Tjiiing ha en fortsatt bra dag !

Inga kommentarer: