torsdag 21 augusti 2014

Den grå vardagen igen

Ja så har skolan börjat idag och vardagsordningen är nu återställd och det är dags
för tidiga kvällar och inga sovmornar finns kvar mer. Och de fina långa varma kvällar
med solnedgångar. Nä nu får man istället minnas och tänka tillbaka på denna super
sommar som varit när dom mörka kalla höstkvällarna nu börjar komma snart. Idag
började jag bygga upp ett portofolio medans jag satt vid datan och mixtrade lite, nä
jag har inte fått något drömjobb, utan jag tänkte i all väntan på ett jobb så ska jag
försöka fixa till och dokumentera det jag gör och jobbar med på min fritid och som
jag allra helst vill jobba med i framtiden. Man måste ju synas och nätet är ett bra
ställe för att folk ska hitta en och få reda på att man finns. Man får se hur det går
jag är ju inte världsbäst på tekniska data men pröva sig fram och leta info är ett
sätt att klara av det man vill, så jag hoppas jag får till ett läsbart och fotorikt
portofolio som jag sedan eventuellt kommer att kunna visa upp om det skulle
bli aktuellt för mig framöver, kul är det iallafall. Och jag hoppas varje dag att
min dag ska komma !!

Ha en fortsatt fin torsdagkväll alla där ute !

Inga kommentarer: