onsdag 6 augusti 2014

Loppis I LOVE

Nu ska jag ta tag i bloggen igen, och börja med ett ställe jag älskar inom loppis
och det är fyndlagret i Sundsvall, stort och massor av prylar inom det mesta. Nytt,
och gammalt och upp möblerade rum, möbler, porslin, sport och fritid, och mycket,
mycket mer, där hittar man nåt varje gång, den här gången köpte jag ett jätte gammal
stor tving i trä som kostat 200 kr men nu fynda jag den för 29 kr istället. Ett järn för
rullrån för 75 kr, en svängborr gammaldags och servetter, så ja det vart lite fyndat. Jag
hade kunnat gått där längre och hittat mer för det finns massor, men mitt sällskap gav
upp, men nästa gång blir det ett besök igen för nya fynd. Visar lite bilder därifrån, hur
det ser ut i dom rum dom möblerat.

Ha en fortsatt bra dag så hoppas jag ni tittar in imorgon igen !



Inga kommentarer: