tisdag 23 september 2014

Frostigt

En dyster morgon med minusgrader och frost, vart till en solig höstdag ! nää
det är för tidigt med kallt och snö nu, det har snöat i Kiruna och det har kommit
snö på Åreskutan, det får inte komma än, please ! Snögubben om hösten, nej
det är för tidigt det. Den här veckan har jag möte med Companion och jag ska
också träffa Af på fredag ! vad det månda bli av det är lite intressant just nu,
om jag får nån på min sida så klart. Jag är en kreativ person som får utlopp
för en väldans massa idéer, och dom får inte gå till spillo, Jag hoppas allt jag
kan varje dag att det ska få ett bra slut på min arbetslöshet, nåt annat än att
jag får brinna för det jag älskar finns inte nu. Jag skulle kunna betala miljoner
om jag haft för att få det jag vill, men att slänga bort en sån fin egenskap och
sån kraft som jag har det går över mitt förstånd, jag vet att jag behövs på rätt
ställe, jag vet att det finns någon för mig med samma tankar det har jag sett
dom sista veckorna, Jag vet att jag kan, att jag är viktig, och duktig, samt att
jag behövs där jag hör hemma. Den här veckan sliter hårt på mig, men jag
hoppas att jag är en positiv och glad Helen på fredag kväll för jag behöver
inga fler dippar, det har jag haft nog av nu.

Ha en fortsatt fin höstdag !!



Inga kommentarer: