tisdag 21 oktober 2014

Tisdagstankar

Jag är glad åt att jag har fantasi och kreativitet i behåll, fast att energin inte alltid
räcker till alla dagar. Fantasi ger liv åt en grå vardag och att man tar sig igenom
tråkiga dagar. Fantasin ger en vingar när man sitter i sörjan även när det känns
grått utför kan man ägna tankarna åt fantasin och för i alla fall för några ögonblick
skjuta upp katastrofen. Fantasin utgör en ständig möjlighet bort från en ibland
outhärdlig situation. Med fantasins hjälp kan man klara av jobbiga människor,
göra saker man kanske inte vågat tidigare i verkligheten. Men vissa saker bör
bara göras i fantasin. Fantasi kan man ju också utveckla till i mitt fall till idéer
som blir till handlingar i hantverkets sköna skrud, vilket jag använder min
fantasi till mest, det jag brinner för gör mig glad, och då presterar jag bäst, och
det är då jag får göra det som är JAG. det är då jag mår bäst och gör mina allra
bästa resultat.

EVERTHING WILL BE OKEY IN THE END, IF I'TS NOT OKEY, IT'S NOT
THE END !!!!!!

Inga kommentarer: