fredag 21 november 2014

Lösningen finns där till slut

En dag med möte på Af där jag hade viss medverkan av att det mötet ordnades
för alla i fas 3, under ett möte tidigare kom jag och arbetsförmedlaren in på en
bit som rörde mig och mitt och genom att jag la fram det så slog det min handledare
att: Ja just det bra du sa det sa hon, jag kom ju med det här att tänka på skillzone,
Hon sa att Af hade med dom att göra men skulle kolla upp det hur möjligheterna
är, och om hon kunde boka möte med dom, och idag då vart mötet av, gick fort
de' ! så jag förmodar att jag ska börja där dom verkar högintressanta och dom
kan fixa jobb. Vill ni veta mer om dom kan ni läsa på deras hemsida Här
Det jag undrar är varför det inte kommit på tapeten tidigare från Af.s sida, då
många på mötet idag nästan jubla, och sa äntligen ! Tycker det vart jättebra att
det nu kom fram genom mitt första möte, och det gagnade så många som villiga
till detta idag.

Så en rätt bra fredag får man säga ! Trevlig helg allihopa ung som gammal !

Inga kommentarer: