tisdag 22 september 2015

Ett steg till framåt

Känner mig helt förvirrad och glad att jag fick den här chansen med att få
göra en företagslogga att det fanns en kille i min närhet som ville lägga
sin tid på att utveckla min ide' på logga jag hade, det har varit en del svängar
fram och tillbaka, nya idéer och prövningar, och lite tid ibland
men nu är den klar, nu kan jag känna att jag är på G på riktigt snart, snart
kommer det kännas att vägen som varit så krokig kommer att kännas mer
som den raksträcka jag saknat så länge och som kommer leda mig rätt i mål.
Rätt till : The real rustic junk I always will love and do. Min logga kommer
inte på bild idag då det är lite omdöme kvar att få på den. Det känns bara
så skönt att det steget nu är klart och taget.
Nu är det snart dags för lite inspiration kanske från Äntligen hemma gänget,
ska ta plats i soffan och titta på dom. hej svejs ska försöka komma ihåg att
jag har en blogg också./ Tjiiiing

Inga kommentarer: