torsdag 8 oktober 2015

Stuff done

En hel del nya projekt på gång igen, mina idéer tar aldrig slut, och det är väl
bra men ibland är det bara för mycket att hinna med, och tiden den jagar en
med blåslampa känns det som nu. Jag har visst antal veckor på mig nu att
komma igång med det jag ska ha klart till den dag jag ska träda fram och börja
sälja det jag tillverkat, vissa dagar känns det panikartat, jag har så mycket jag
vill hinna få klart för det ska kännas bra den dagen det är dags, jag gör mitt
bästa jag vet och det ska vara nog sägs det ju, men ibland vill man mer. Jag
kör på men jag har också en kropp som inte riktigt hänger med energimässigt,
den går på lågvarv så jag tappar energi på dagarna och det är grymt jobbigt då
huvudet vill mer än kroppen som känns som bly, luften går helt enkelt ut.
Men det är klart jag ska fixa detta ändå, när jag nu kommit så här långt kan
jag inte lägga av, då kommer jag att hamna i samma hjulspår hela tiden.
Skönt är det iallafall då det finns dagar då man ser resultat av härligt
återbrukat som jag vet är grymma prylar bara man har rätt ögon och
hjärta och se dom med, då kommer man att gilla det, man måste nog
vara lite antik själv, haha för att gilla the old rustic stuff !!

Hörs imorron, ha en god kväll.

Inga kommentarer: