söndag 24 januari 2016

Fortsatt återbruk

Att prata om framtiden när det gäller återbruk, är ju att många idag vet vad
hållbarhet och återvinning är idag, det är ju ingenting nytt i tiden, men det
måste komma nytt för att det ska bli hållbart och fortsätta bli populärt, därför
vill jag ha ut mina prylar på marknaden för att det är udda och inte så vanliga,
utan det blir någonting nytt man kanske inte sätt, eller man kanske inte tror
att det varit möjligt, eller man får bara en härlig inspiration när man ser det,
att man faktiskt kan göra mycket nytt av gamla prylar som ligger och skräpar.

Min kreativa process i det älskar jag att jag har, den ser ut så att det gäller att
få rätt energi, av någonting som spidar upp ens hjärna att komma igång att
skapa, när energin är igång så flödar kreativiteten nästan utan stopp, tid och
rum försvinner liksom, och variationen där är ingen dag den andre lik, det
håller kreativiteten igång och jag älskar det. Att jobba med hantverk det kräver
tålamod, och en viss utmaning i att våga sticka ut för att det gamla ska få en ny
chans i modern tid, men det ger en enorm glädje både för sig själv och från andra.


Ha en fortsatt fin sönda' på återseende

Inga kommentarer: