söndag 10 januari 2016

Nya steg

Halloj ! imorgon ska mitt liv börja igen, det liv som jag inte vet så mycket om,
det liv som jag vill ska gå i mina drömmars spår, det liv som jag vill utveckla
tillsammans med en kompanjon som brinner för återbruk, det liv som ska bli
en stor del av mig nu och för alltid. Men jag har svårt att se det då jag har
käppar i hjulet, då jag inte vet hur jag ska agera för att få till det som jag vill
ha det, jag vet för mina idéer finns inte på marknaden här där jag bor, därför
vet jag att det ska ge utdelning, och kommer att funka, men jag vill ha en
kompanjon, det ger så mycket mer för då delar man tillsammans på allt,
man behöver inte känna sig så ensam och övergiven, och jag vet hur det
känns för jag har provat på det förra året, iallafall en uppbyggnad som
stupade av olika orsaker, men nu är jag redo på banan igen för en ny match,
men jag måste bara få struktur över det, och helst en kompanjon skulle
vara superkul och givande. Ge mig, ge mig, ge mig......! because I love it so.

Inga kommentarer: