fredag 20 april 2012

Snyggare säkerhet

Vi har en röd funktionell brandsläckare i hallen, röd färg som funnits i evigheter
känns det som. När jag för nåt år sen kollade på nätet och såg en tjej som
pimpat till sin brandsläckare med vit färg, tänkte jag direkt en sån vill jag också
ha, wow en annan färg bara de gjorde en glad. Så jag fick inspirationen till att
måla om våran röda brandsläckare som står där i hallen, men det stannade där
för än har det inte blivit av. Och nu finns dom att köpa på marknaden lite överallt
faktiskt så nu behöver jag inte måla våran röda, nu kan jag köpa en som är färdig.
Dom finns här och här och här och även som svart. Den skulle ju lätt kunna få
sitta framme i våran hall isället för den röda, därför blir det nog ett inköp snart,
ett inköp för säkerheten och liiite för utseendet då såklart ! (hihi)
                                                                                                                                                             

Inga kommentarer: