måndag 23 april 2012

Soft i soffan

Idag har jag planterat de första vårpenseerna i en STOR kopp, man mår ju
bättre i ett rum med växtlighet så därför unnar jag mig lite blomsterfägring för
att få lite energi efter den långa vintern som varit, fattas bara lite sol och värme
också för det tär lite på en med gråväder och för iskalla nätter för blommorna
ska kunna planteras med nån ordning ute än. Men man känner sig lite piggare
om man får lite färgklickar inne så länge, medans man väntar på den sköna
varma årstiden ska komma till Norrland med, söderut är väl planteringar igång.

















Visar lite kuddar i soffan som ständigt förändras med kuddar, filtar. Jag gillar ombyte
och det är lätt att förändra med olika tyger av alla det slag efter färg och smak, sen
att alla kuddar i soffan driver resten av familjen till vansinne är bara en liten parantes
i det hela, ja den ser inte alltid välstädad ut med kuddarna i hörnet, nä dom brukar
ligga huller om buller faktiskt.

































Ja har även målat mitt planteringsbord vitt i helgen och fixat lite detaljer på det,
så det är på G, men jag har beslutsångest för hur jag vill ha det riktigt jag skulle
fått dit en bakkant och nåt mer, är inte riktigt överrens med mig själv i de' men
det kommer, nog under veckan.

Tjiing och fortsatt trevlig kväll på er !....Nu tänkte jag tillbringa en timme på mitt
nya motionsband så jag får fart på lite förbränning av dagens kaloriintag !!!!!

Inga kommentarer: