fredag 16 november 2012

Followers gadget klar !

Halloj ! och trevlig fredagkväll på er jag har nu lagt in en followers widget så ni kan
bli ett fan på min blogg om ni har lust den ligger högst upp i sidomenyn, ni läsare ska
ju besöka en blogg för att njuta av det ni läser och återvända, detta för att du lättare
ska kunna följa och själv hålla reda på bloggarna du följer i din läslista, där visas det
senaste inläggen på dina favorit-bloggar som uppdateras när nya inlägg kommer till.
 Det finns flera sätt att följa en blogg ett av dom enklare sätten är att  besöka en
 blogg som har widgeten följa och klicka på knappen anslut dig till den
här webbplatsen under widgeten följare. Jag lägger in en länk här hur ni följer
bloggen  följa en blogg är sidan på engelska brukar en översättnings pop-up
 ploppa upp om man vill översätta till svenska så kan det vara lättare att förstå
att förstå hur man ska göra, läs bara sidan rätt upp och ner sen vet du hur du
 kan ta bort dig som följare  från bloggen/bloggar om du vill med instruktioner.
 Man kan också följa bloggar utan att vara följare på widgeten,

 Då lägger du bara  till bloggen
  på din läslista i din blogg. Jag börjar gilla blogglivet en del
 faktiskt fast jag var väldig motståndare från början men allt nytt är ju lite
 så där det gäller ju att övervinna sin rädsla och våga ta steget för att vinna
 och det gjorde jag och här är jag nu och det känns rätt bra faktiskt för
 skriva är absolut min passion i livet ! Så det vore roligt om ni hänger
 på som följare eller ej men kommentera gärna det ni läser eller om ni
 undrar nåt detta för att jag också ska kunna blogga bättre då jag ligger
 hos er med vad ni gillar och tycker sen är det ju roligare om man kan
 föra lite konversation här på bloggen, alltid kul att höra vad ni tycker
 också och inte bara mitt svamlande om ditt och datt, bra eller dåligt,
 kul eller tråkigt underbart roligt härligt att läsa. jag hoppas bloggen
 är läsvärd för er

          Fortsatt trevlig FREDAG alla där ute som läser min blogg !!!

               




Inga kommentarer: