fredag 8 februari 2013

IKEA- helg väntas

Äntligen freeeedag ! de är så skönt med helg och den här helgen ska bli en riktig
feelgood helg, lungt, skönt avkopplande mys, pys med familjen, kallt men det är
ju varmt inne så vad gör väl det. I morgon ska vi allafall dra oss en bit söderut, vi
ska ta oss en shopping lördag i Sundsvall, det blir mojsigt, inget speciellt planerat
att köpas bara ströva runt lite och bara må gott ! fast lite har man ju allt kollat på
vad man skulle kunna inhandla. Ikea är ju ett ställe som både hatas och gillas av
familjen men bara man kommer dit så brukar det gå bra, jaa jag hatar ju inte det
kan jag säga, det finns alltid nåt som råkar ramla ner i vagnen varje gång !!!


















Dom här värmeljushållarna gillar jag för man kan själv välja hur man
vill ha dom, de går att koppla ihop och forma till en långa slinga. Designen
är hämtad från gamla elektriska proppar.


















Skulle vara kul att plantera lite i vår i ett sånt här litet sött växthus
kan man nästan inte låta bli, och finessen att kunna öppna luckorna
var ju bara toppen !!!
















Sen hoppas jag bara att den här mjölkkrukan finns den här gång då,
den verkar inte helt lätt att få tag i då den inte funnits tidigare, skulle
mer än gärna vilja ha en faktiskt !! Ja så jag tror minsann att det blir
lite småsaker att få med sig hem från IKEA imorgon om dom nu inte
är allt för populära !! Ha en fin helg Allesamman där ute !!

Inga kommentarer: