måndag 11 februari 2013

Måndagslista

Idag har jag skrivit en måndagslista, det är ett sätt att peppa sig själv inför den
kommande veckan, att fokusera på dom positiva sakerna i livet, stora som små,
istället för att gräva ner sig i det som är tungt och jobbigt.














* Det vart en inspirationsdag på IKEA i lördags.
* Att jag började möblera om på sonens rum.
* Att vi är friska från jobbiga förkylningar nu.
*Att det är februari och dagarna har blivit längre.
* Att jag har börjat röjt en del, mest jag som ser
   det men jag är glad för det.
* Och att nya böcker är beställda hos aldebris.

Ungefär så här gör man listorna, skriv ner vad det är som har gjort dig GLAD !
några positiva saker i ditt liv som får dig på bra humör, det är riktigt kul, jag
ska nog ta och göra det till ett måndagsnöje här på bloggen ! pröva du med
om du har en blogg ! Jag lovar det piggar upp en att skriva vad man är glad för,
man får positiva vibbar av det !! HA EN FORTSATT FIN MÅNDAG ...!












Inga kommentarer: