fredag 15 mars 2013

Mera färg på tillvaron

I helgen vill jag bara sätta färg på något, bara få skrota runt. Det behöver ju inte
kosta skjortan att färglägga, det blir lite att sätta färg på livet. Tänk vad det är
roligt att göra något bara för att det är så kul, energi och känslor när man bara
låter färgerna flöda och det får bli vad det vill precis vad man känner för just då.
Det är inte min tanke att måla en tavla, utan naturligtvis någonting i trä
naturens vara, försköna och smycka ge en illusion av något finare eller bara för
att få skapa enlighet ihop.

Ja det blir nog en bra helg ! jag önskar er läsare detsamma
....så hörs vi åter efter helgen på måndag, men kika gärna
in för jag kan ju få ett infall av att bjuda på min kreativitet..






































foto : fr ikea hemma

Inga kommentarer: