måndag 26 maj 2014

Blommor på G


Halloj ! jag tänkte ju inte börja med att ursäkta mig för min frånvaro här, det orkar jag
inte så det slutar jag med, dåligt samvete, känslor som inte leder till annat än dåligt
samvete, och otillräcklighet. Jag bloggar som jag hinner och har lust istället hoppas
ändå att få med något varje dag, det känns bättre så. Igår morsdag och visst är man
mor själv men man saknar sitt biologiska såna här dagar för ens mamma är alltid ens
mamma, så lite jobbig dag igår, men för att mina pojkar ska känna glädje så fixade
vi en räkmacka tillsammans och hade en mysig stund, då minstingen pysslat ett kort
till mig fritt i mitt pysselrum, lite kul med en som gillar pyssla på och vara kreativ.

Planterade också lite stenpartiväxter igår som käre mannen köpte i lördags, kommer
väl nån bild senare då det blir bättre väder att fota för det regnade då jag planterade
och det regnar även idag måndag, inte så gröna fingrar men ner kom dom i jorden,
och det ska bli kul att glädjas och följa dom och se dom spira med blommor i sommar.

På återseende gott folk...!





Inga kommentarer: