torsdag 22 maj 2014

Jobbigt

















Det är det jag måste göra nu, det bromsas mycket i det jag gör för att  jag inte orkar
jag har ingen energi, jag är trött, ledsen, kroppen känns tung som bly, ingen gnista
irriterad, humöret tryter, rastlös, luften försvinner och vardagen blir lidande. Jag mår
inte bra. Att vara arbetslös så länge och hamna mellan stolarna på myndigheter jaa
det visar sig nu det går till en viss gräns sen orkar man inte mer, och där är jag nu, jag
tappar allt socialt, vänner, jobb, lust, ork inspiration det försvinner mer och mer.
Jag måste söka hjälp då jag inte har nån i min omgivning att prata med, absolut ingen
totalt själv nu, så imorgon ska jag till min psykolog igen, jag hade hellre önskat vänner,
nära och kära, arbetskompisar som kunde ha mitt förtroende, ärlighet, och vilja lyssna
bry sig vara en smula omtänksam, men nu har jag inte det och jag har heller inte gjort
något mer fel än någon annan. Det här är bara så sjukt...!!!!!!!!

Men jag vet att, ensam är inte stark- och nu måste jag kämpa själv för att komma på
banan igen och det är riktigt krävande utan förstående vänner.

Hörs vidare ! ha en fortsatt skön kväll ni som har livet !! Kram

Inga kommentarer: