tisdag 30 september 2014

Firade namnsdag igår

 Igår hade vi namnsdag i familjen, tre stycken som heter Mikael, min sambo
min äldsta son, samt mitt bonus barnbarn. Så jag gjorde min älsklingsrätt
för det vet jag att min sambo och barnen älskar och det är: Sjömansbiff det
är så väldans gott så man kan inte sluta äta nästan och rödbetor till det, de
vart omtyckt middag. Sen hade jag bakat en kaka till kvällsfikat som vi åt
då minstingen kom hem från sin innebandyträning, gott, gott vart det på
den namnsdagsdagen. Jag gjorde ju lite lådor klar i helgen, ytterligare
några till, för att jag älskar lådor bara, superbra till allt. Ja och idag står
ett möte på schemat, samt lite alldagligt som måste göras i ett hushåll.
Nedan ser ni namnsdagskakan samt lådorna jag gjort och gör med
olika texter och motiv. Ha en fortsatt fin höstdag, imorgon är det slut
på september och en ny månad att tampas med ! Tjjjjing !!!




Inga kommentarer: