tisdag 9 september 2014

Från ide till handling

 Jag gillar ju att uppfinna, knäcka idéer och inspireras av gamla prylar,
eller skrot i vissas ögon. Samt framställa nya och udda produkter från det.
Det är återvinning och det är så kul att få vara kreativ i olika material och
se resultat av det man får fram av idéerna man bär på. Jag såg här om dan
bilder på en kreativ person som hade lyckats skapa i en vedhög, det är ju
också att kunna se med ögat och göra med sina händer från någonting som
inte är annat än en vedhög som ska eldas upp, till att det kan bli något som
tar upp ens intresse för ögat, det är skapande, fantasi och kreativitet i ett
paket. Bilderna kommer ifrån en sida på fb som hette :Trentino alto adige

Ibland då jag skrotar till lite själv från material jag hittar och som bara
ligger där, då kan jag göra en skylt, en tavla ett konstverk av något slag
det är kul att få fram något av material som kanske bara finns i ett exemplar,
det blir verkligen udda att äga. Jag visar nedan på nån sign jag tagit fram...

Ha en fortsatt skön tisdag gott folk...!!




Inga kommentarer: