fredag 26 september 2014

Lite fix väntar

Min dejt med Companion i går ute blev då hon fick förhinder, men en ny tid
ska ordnas så det fixar sig nog. Läste ett intressant ord idag, som inspirerade
och det var: Intraprenörskap- man driver sina egna projekt, men som anställd,
förutsatt att arbetsplatsen är med på det. Sen kan man ju jobba för dom som
konsult med egen firma. I mitt starta eget huvud så vill jag ha mina utmaningar
och friheten att lägga upp livet så det passar mig. Det skulle kunna vara en av
mina drivkrafter till att starta.

Det blir inget vidare väder i helgen så det får bli lite av en städ, mys, och
småfixar helg i hemmet eftersom det ska bli stormigt under lördagen 20-25
sekundmeter ute. Så då blir man nog inomhus, skönt och varmt inne när det
blåser ute är ju riktigt mysigt faktiskt. Jag gjorde mig en skylt till helgen som
får pryda på kökshyllan så länge.

Ha en skön helg ni med där ute i vimlet !

Inga kommentarer: