måndag 17 november 2014

Tunnbrödsbak


För er som saknar inlägg på helgerna så ska jag meddela att det är inte alltid jag
hinner med det då, ibland då jag får infall att vilja lägga ut på helgen då gör jag det
annars håller jag mig mest till vardagarna. Men det går ju bra att kika in på helgen
med, men jag kan inte lova att det finns något nytt varje helg att läsa. Igår bakade
vi tunnbröd som, ja jag kan kalla det julbak för förhoppningsvis räcker det till jul
också, jag säger kanske för att vara säker, man vet aldrig för nybakat är ju godast.
Själv äter jag inte så mycket dels för att det är ju vit mjölmat, och sen tycker jag det
är godast att äta som en god stut att ta med på utflykt i stället med en god fyllning
än att bara äta som en macka hemma, men familjen gillar det, och det är huvudsaken.
Men jag kan inte neka till att det är supergott med hembakat tunnbröd som är helt
nygräddat och lite varmt, även om det inte är det bästa att äta.

Ha en fortsatt underbar måndag !

Inga kommentarer: