torsdag 29 oktober 2015

Mångt och mycket oklart

Ja men jo men, det går men inte som det ska kanske, min logga tror jag
knäcker en snart, jag plockar bort mer och mer från den för att företaget
som ska göra stämpeln aldrig blir nöjd, för är det inte texten så är det
höjden, längden, tjockleken, jag har pratat med dom typ 10 ggr nu och
min grafiker blir mer och mer halvsur känns det som, jag är inte särskilt
snäll tydligen som påpekar nya ändringar hela tiden, men det är ju så att
det är inte jag som ska trycka stämpeln, därav känner jag mig oskyldig
till påpekandena om ändringar, men det är tydligen smällar man får ta
vare sig man rår för dom eller ej. Jag har aldrig varit med om sån petighet,
men det är bara att hoppas på det bästa att den trots allt blir bra till slut.
dom vet väl vad dom gör, vilket går att betvivla emellanåt faktiskt. dom
har helt olika syn beroende på vem man pratar med. Så jag hoppas och
vääääntar på resultatet.

Fortsatt trevlig torsdag ni som känner ni har en bra dag !

Inga kommentarer: