måndag 16 november 2015

Tragisk värld

Ja det är ju så fruktansvärt hemskt det som händer i världen nu, med tanke på vad
som hände Frankrike i helgen, men även alla andra länder, inte bara Frankrike som
behöver omtanke och stöd nu,sen 2001 då World Trade Center hade terrordåd så har
det varit 11 stycken runt om i världen fram till 2015, och under 2015 har det varit
sju stycken, åtta med det som hände nu i Paris, så visst är det många människor
som lider och förolyckas i vår värld,och har ett rent helvete, det är nog inte bara
ett lands problem det här är väl snarare globalt där nåt mer radikalt måste göras
så be för hela världen, allt för många är drabbade runt om i hela världen just nu.

Idag ska jag göra klart så mycket jag hinner av prylar som ligger halvfärdiga och
som måste fixas färdiga för att kunna säljas. Jag har faktiskt en hel del panik
känsla, men också en genomslagskraft där jag känner att jag måste göra detta
för jag är för nyfiken på hur det är möjligt att kunna lyckas med ett sånt koncept
affärsidé som jag har, jag kan inte låta bli fast det känns som det gör, emellanåt,
man får ta mycket negativa kommentarer, men är man säker på det man vill
och brinner för det man gör, så ska man kunna vinna över alla negativa oförstående
kommentarer som kommer ibland, men även många positiva så det väger väl upp i
det stora hela,bara man själv tror på att det är möjligt.

På återseende !

Inga kommentarer: